تحلیل محتوا، فرآیند تبدیل کیفیت ها به کمیت ها و سپس تبدیل همین کمیت به کیفیت است. این روش، بیشتر در روند پژوهی، پژوهش های تلفیقی بررسی تصویر واقعیت ها و نیز بررسی میزان انطباق برنامه ها با ویژگی های ساختاری و محتوایی بکار برده می شود.
در این روش به جای مشاهده مستقیم رفتار افراد یا درخواست از آنان برای پاسخ دادن به مقیاس ها یا مصاحبه با آنان، پژوهشگر ارتباط هایی را که افراد ایجاد کرده اند؛ انتخاب و سئوال هایش را در آن ها جستجو می کند.


تهیه و تنظیم: ملیحه باویران - فاطمه یاوران،دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریزفهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
معرفی روش پژوهش «تحلیل محتوا»
انواع تحلیل محتوا
اهداف روش تحلیل محتوا
کاربرد تحلیل محتوا
مراحل روش تحلیل محتوا
تفاوت روش تحلیل محتوای کمی و کیفی
مزایا و نقاط قوت تحلیل محتوا
نقاط ضعف تحلیل محتوا
نتیجه گیری
فهرست منابع

پاورپوینت روش تحلیل محتوای کمی و کیفی


دانشجویان ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز تحلیل ,محتوای ,تحلیل محتوای ,اطلاعات دانشگاه ,مدیریت اطلاعات ,ارشد مدیریت ,مدیریت اطلاعات دانشگاه ,ارشد مدیریت اطلاعات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سئومستر تامین پمپ غلیظ‌پاش و رقیق‌پاش و درب محصولات پبلاستیکی معلم مهربانی(مهدی فیض ابادی) ماشین های اداری اداری شاپ تولید کننده لیبل و ریبون - کارن برچسب پویا کسب دارمد